Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron

wtorek, 3 stycznia 2017

Nowy rok - nowe postanowienia

Witajcie!

Przede wszystkim - chciałabym życzyć wszystkim osobom odwiedzającym moją oazę, aby rozpoczynający się nowy rok był dla Was pełen zdrowia, radości i miłości, aby spełniały się Wasze marzenia, a realizacja wszelkich planów odbywała się bez najmniejszych przeszkód.

Nie wiem jak Wy, ale ja od kilku lat z początkiem roku przygotowuję listę celów, zamierzeń, jakie chciałabym w ciągu kolejnych dwunastu miesięcy zrealizować. Przeważnie nie udaje mi się spełnić wszystkich punktów z mojej listy, ale nawet wykonanie kilku z nich daje mi sporą satysfakcję.
Nie inaczej jest i tym razem, a jednym z moich planów jest większa aktywność na tym blogu.

Jego założenie było moim marzeniem (i celem przewidzianym na początku 2016 roku). Jednak praca zawodowa i inne obowiązki (w październiku zaczęłam kolejne, wymarzone studia) spowodowały, że na blog nie starczyło mi już sił i czasu. Na szczęście nie przestałam haftować, z czego jestem niezmiernie dumna. Co prawda większości prac nie udało mi się zakończyć, ale przynajmniej mam nad czym pracować. Poniżej zdjęcia końcówek nici, które skrupulatnie zbierałam przez cały 2016 rok.




Mam świadomość, że zarówno technika, jak i kompozycja zdjęć są do poprawki (to również jeden z punktów mojego planu na 2017 rok). Ale ćwiczenie czyni mistrza :-) Cały czas pracuję również nad lepszą organizacją czasu i mam nadzieję, że tym razem będę publikowała moje wpisy tutaj częściej, a przede wszystkim systematycznie. Już nie mogę się doczekać kolejnych wpisów. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce !

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz