Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron

czwartek, 12 stycznia 2017

Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron



Witajcie :)
Jak pisałam wcześniej, należę do tych osób, które od lat w pierwszy dzień nowego roku sporządzają listę postanowień. Lista obejmuje moje cele i marzenia na 365 kolejnych dni. To taki mój kompas, który wyznacza mi kierunek działania. I jednym z moich postanowień do realizowania w 2017 roku jest znalezienie czasu na czytanie, przy czym mam tu na myśli czytanie całkowicie, absolutnie rozrywkowe, dla przyjemności. Przyznaję, podobny cel miałam w roku poprzednim i niestety nie udało mi się go zrealizować w takim stopniu, w jakim chciałam. Jednak w tym roku już nie odpuszczę, ponieważ za bardzo brakuje mi tego totalnego zaangażowania się w czytanie do tego stopnia, że traci się poczucie czasu, że żal odłożyć książkę. Dlatego też, pomimo zeszłorocznej porażki, mam zamiar po raz drugi dołączyć do zabawy pod nazwą Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron, organizowanej przez Anię prowadzącą blog Kreatywna Jacewiczówka. Zbyt dużo nieprzeczytanych książek zalega na moich półkach i wciąż ich przybywa, ponieważ jestem niepoprawnym książko-zakupo-holikiem. Nie mogę wchodzić do księgarń, ponieważ raczej nie udaje mi się z nich wychodzić z pustymi rękami. Najwyższa pora więc zacząć uzupełniać zaległości. Dodatkowo wymyśliłam sobie, że w ramach podjętego Wyzwania będę sięgać również po książki zaliczane do klasyki literatury (zarówno polskiej jak i zagranicznej), które chcę sobie przypomnieć lub przeczytać po raz pierwszy. Myślę, że to będzie bardzo fajny rok, również pod względem czytelniczym :)

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz