Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron

środa, 3 lutego 2016

Dzień dobry !


Na początek chciałam się króciutko przedstawić ... Mam na imię Justyna, od kilkunastu lat mieszkam w Trójmieście, tutaj żyję i pracuję. Zawsze uważałam się za osobę, która (mimo wielu innych zalet) nie posiada absolutnie żadnych zdolności robótkowo - plastycznych. A jednak... kilka miesięcy temu zainteresowałam się haftem krzyżykowym i od tamtego momentu niemal każdą wolną chwilę staram się poświęcać na zgłębianie tajników tej sztuki. Jak na razie z różnym skutkiem ;-) Krzyżyki nadal odbiegają od ideału, nitki się plączą, a schematy wzorów często stanowią dla mnie zagadkę nie do rozwiązania. Wiem, że daleka droga przede mną, postępy robię powoli, ale na szczęście cierpliwości mi nie brakuje, a stawianie krzyżyków daje mi cudowny, upragniony oddech od pędzącej codzienności. Z zachwytem oglądam na Waszych blogach przepiękne prace (zwłaszcza te wykonane haftem krzyżykowym, ale nie tylko), podziwiam dbałość o każdy ich detal i marzę, że któregoś dnia też uda mi się osiągnąć taką biegłość i takie wspaniałe efekty. Między innymi dlatego postanowiłam założyć blog, na którym będę mogła prezentować moje hafciarskie dzieła. Chciałabym również stworzyć tutaj miejsce, w którym będę dzielić się z Wami moimi innymi pasjami, zainteresowaniami, tym co mnie zachwyca, wrażeniami co do otaczającej rzeczywistości (czasami szarej i monotonnej, a czasami niezwykłej i kolorowej). Haft krzyżykowy, jak i prowadzenie bloga to dla mnie nowe wyzwania, których chcę spróbować. Zatem pełna chęci i zapału zabieram się do działania !  

4 komentarze:

  1. Witaj Justyna! Bardzo sie ciesze ze dolaczylas do mojej zabawy. Mam nadzieje ze bedzie ci sie milo wyszywalo. Pokaz jakies swoje hafciki ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogowym i krzyżykowym świecie! :) Czekam na jakieś Twoje prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kochana! Powodzenia w hafciarsko-blogerskim, przyjaznym świecie :) Wszystko powoli zacznie układać Ci się w głowie, trochę cierpliwości, wytrwałości i dużo krzyżyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Miło, że także dołączyłaś do naszego grona. Nie martw się jeśli coś Ci nie wychodzi (ja do tej pory choć tez nie mam zbyt dużego doświadczenia) jak czytam niektóre schematy to nic nie rozumiem, a i krzyżyki nie zawsze są idealne. Po to haftujemy, trening czyni mistrza, czyż nie?? Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń