Wyzwanie Czytelnicze 3650 stron

środa, 10 maja 2017

UFOK-owy kwiecień


Witajcie!


Co prawda od lutego nie zamieszczałam żadnych notek na blogu, ale prac nad UFOK-ami nie zaprzestałam. Cały czas pracuję nad moim Żydkiem. Krzyżyków nie przybywa w takim tempie, w jakim bym chciała, nie mniej jednak hafcik posuwa się do przodu. Każdy nowy element sprawia, że obrazek zaczyna nabierać coraz większej wyrazistości, co bardzo mnie cieszy i motywuje.

Dwa miesiące temu było tak:


 
Hafcik na koniec kwietnia prezentuje się tak:



Coś mi się wydaje, że do końca roku raczej nie dam rady zrobić całości, ale będę się starała zrobić jak najwięcej. Od maja jednak chyba dla urozmaicenia zabiorę się za inne obrazki. Zobaczymy...
Z utęsknieniem czekam na wiosnę. W Trójmieście dziś spadło całkiem sporo śniegu. Szczerze mówiąc, nie pamiętam tak nieprzyjaznego maja. Mimo to mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła się cieszyć moimi ukochanymi bzami i konwaliami.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz